153 Çağrı Merkezi
Büyükşehir Belediyesi yetki alanları çerçevesinde, vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetlerin, tüm iletişim kanalları kullanılarak, 7/24 kesintisiz takip edilmesi hizmetidir.
Büyükşehir’in tüm hizmetlerini tek bir numara üzerinde toplayan 153 Çağrı Merkezi, 2023 yılında toplam 1 milyon 275 bin kişiyle iletişime geçti. 68 operatör ile Kocaeli kentine hizmet veren 153 Çağrı Merkezi, talep ve önerileri ilgili birimlere bildirirken birçok vatandaşa da bilgilendirme hizmeti veriyor. 2023 yılında, ağırlıklı olarak hat-sefer saati bilgisi, sosyal hizmetler, ilaçlama gibi konularda vatandaşımızdan gelen çağrılara cevap verildi.
Bu hizmetten tüm vatandaşlar faydalanabilir.
Büyükşehir 153'ü telefonla arayarak, sosyal medya hesaplarından ya da BURADAN başvuruda bulunabilirsiniz.
Twitter (X) | |
Kocaeli içi: 153
Kocaeli dışı: 0262 153 00 00